21 dec. 2011

Tu ce ti-ai dori de Craciun ?

Raspunde-ne la intrebarea "Tu ce ti-ai dori de Craciun ? " si nu vei regreta !  Cea mai crazy si creativa dorinta este rasplatita de noi cu un Cadou Surpriza.

Putem  dezvalui faptul ca in cadou se vor gasi  produse Sano in valoare de 50 de Ron si alte lucruri (e secret, nu vrem sa stricam surpriza!).

Tot ce trebuie sa faci este sa ne lasi un comment aici sau pe Facebook in care ne spui DORINTA ta alaturi de nume si adresa de mail (pentru a-ti da cadoul).
Nimic mai simplu, nu ? :)


5 comentarii:

  1. Eu am o dorinta prea mare ca sa se indeplineasca de pe o zi pe alta, imi doresc un loc de munca, asa ca nu are cum sa se indeplineasca pana la finele acestui an. Dar voi promova acest concurs, poate are cineva dorinte mai mari decat a mea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim Denisa! Noi iti dorim sa-ti gasesti de lucru si lucrurile sa mearga cat mai bine pentru tine in Noul An.

    RăspundețiȘtergere
  3. De Craciun mi-as dori sa deschid usa si sa gasesc un buchet de flori de la sotul meu :))

    RăspundețiȘtergere
  4. De Craciun imi doresc o noua iubita si o sticla de 0,5 l de spirt sanitar. Da, spirt sanitar, pentru ca la Budapesta e mai scump decat benzina si se vinde restrictionat (sticlute de 50 de gr.). Cred ca ungurii nu se taie niciodata la deget!

    RăspundețiȘtergere
  5. O noua iubita ?! Noi va dorim "la mai multe" domnule Rares :))

    RăspundețiȘtergere